Längesen..

Ja, då var man hemma i Örebro igen då. Tiden flyger iväg, det är ju snart november, helt galet.
Eftersom det är höstlov för barnen i Stockholm så fick jag vara ledig en vecka jag också, så då passade jag på att åka hit :)
 
Jag mådde inget vidare i fredags när jag kom med tåget men jag hade ialafall trevligt med Rani och Sebbe på Klaras på kvällen =D Men vi blev inte sena, jag orkade bara vara där ett tag, hade feber och huvudvärk. =/ Men det kommer ju fler gånger.
Igår blev det Marieberg med hela familjen, riktigt trevligt, och på kvällen hade vi mysigt med hemgjord pizza och annat gott, plus två bra filmer =)
Så hittils har allting varit toppen ;)
Förutom min hals som inte vill bli bra =/

På tisdag ska jag till mitt gamla jobb och hälsa på alla barnen :))

Kan inte fatta att det är jul om 2 månader! Och jag fyller 22 år om ca 3 veckor :) Det är redan julskyltning i affärena, man får ju ett nervöst sammanbrott snart, dags att börja tänka på julklappar närsomhelst ju. Men det blir mysigt att gå och julhandla i Stockholm iår :)

Christoffer har fått sin lägenhet nu i Stockholm, så han flyttar in den 29 november =)

Nu ska jag dricka lite te och gosa ner mig i soffan, är helt ensam i några timmar. Resten av familjen skulle bort på middag men jag var inte riktigt i form för det. Bättre att vara hemma och vila så jag orkar med resten av veckan.

Ha det bra!Kram
Postat av: Marie

ååh vad kul att du är här nu :D var så länge sen vi pratade nu.. känns som att jag har missat massa uppdateringar :P men vi kanske ses på tisdag då! hoppas det går :) skulle vara sååå kul!!

2007-10-28 @ 23:09:12
Postat av: belloo

Jadu gumman, du har missat MYCKET vill jag lova ;) Vi måste ses på tisdag, va längsen ju.

2007-10-29 @ 10:00:23
URL: http://belloo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback