Stan :)

Igår gick jag, mamma, Victoria och William på stan i gamla hederliga Örebro =D
Det var köpmangatan, Krämaren, Träffpunkt, Oscars C, Våghustorget och alla andra välbekanta platser man har varit på tusen gånger. Men det är härligt att gå där när man inte har varit här på länge ;)

På kvällen kom Karwan och hämtade mig, sen åkte vi och köpte varsin kaffe och satt och snackade en stund, och sen tog vi en sväng till Kumla också. Honom saknar jag, han har kommit att bli en riktigt bra vän faktiskt. Men han ska ju antagligen börja jobba på sitt förra jobb i Stockholm så då får man ju träffa han lite mer weei :)

Idag var jag på mitt gamla jobb och hälsade på när jag skulle hämta syskonen från fritids =) Riktigt mysigt att träffa alla igen, saknar både barnen och personalen där. Underbara människor som jobbar där!
Blev en liten sväng på stan idag med, Rani och jag tog en sen frukost på Supreme, helt sjukt att vi inte har gått på stan tillsamans sedan slutet av juli! Vi som bodde tillsammans förut, åt tillsamans och gjorde det mesta tillsamans. Det var roliga tider, saknar det ibland. Kvällarna i våran lägenhet framför tvn med pasta och stuvade ärtor och majs, haha det var grejer det :P
Och fredagkvällarna innan krogen, alltid kul också :)

Nej nu ska jag sluta innan jag blir för nostalgisk haha..
Ska kolla på Closer på 3an nu, sen sova..Ska fika med Tina imorrn, var jättelängesen jag träffa henne också så det ska bli riktigt roligt!

Ha det toppen, Puss <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback