Torsdag.

Hejsan.  Idag är det så himla fint ute, cyklade längs Strandvägen till jobbet imorse, och det var så vackert vid hamnen med alla träd med gula löv, och alla båtar som låg och guppade i vattnet. Jag älskar hösten.
Sen fyller man 22 nästa månad också, det är en annan rolig sak med hösten ;) Får se vad man hittar på då..

Idag jobbar jag ganska länge, till ca 19.00. Mamman och pappan hade några grejer med jobbet så dom blir lite sena. Sen blir det hem och umgås med Marie :) Hon stannar till söndag =)) Igår hade hon med sig 7 smörgåsar hem från jobbet =D Och dom va inte små! Stora, med massa fyllningar i. Bra att ha en kompis som jobbar på café, som får ta med sig hur mycket hon vill hem :P
Vi ska nog titta på Titanic ikväll, hon tjatar så hehe :P

Igår sa jag hej då till Christoffer också, det va inge kul alls. Men men, han trodde han skulle komma tillbaka på söndag eller nästa vecka så jag hoppas det. Tur att det finns telefon ;)

Nästa helg kommer mamma hit =D Det ska bli toppen. Tillbringa en helg med henne, ensam. Inte ofta det händer minsann.

Dags att fortsätta jobba. Goodbye.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback