Underbar helg <3

Ja, ÄNTLIGEN fick jag träffa min underbara pojkvän igen, efter fyra låååånga veckor. Och dom har varit långa ska jag tala om. Fy sjutton.
Så gissa min glädje när jag skulle möta han i t-banan igår och han kom gåendes där med ett stort leende. Undebart att få hålla om honom igen.
Vi hade en toppen dag, verkligen!
Låg och gosade i nåra timmar, sen blev vi hungriga och gick iväg och åt, gick in på Sabis också och handlade lite gott till kvällen. Sen blev det två filmer och mys <3
Han skulle iväg o träffa nån kusin under dagen och lite annat, men snart får jag träffa han igen <3
Är så himla glad att jag har honom, det går inte att beskriva. Min lilla modell ;)
Om ca 4 veckor flyttar han hit =D

Vad gjorde jag mer i helgen då..? Just ja, i fredags var jag faktiskt på krogen :P Med Rikky (från örebro, men bor också i Sthlm nu). Det var nån rockklubb så jag blev inte så långvarig, men det va kul att träffa folk och komma ut iaf :)

Nu ska jag kolla biljetter till Gwen Stefani konserten den 10 Okt. Sebbe och hans syrra ska ju på den och sen ska dom sova här och vi ska gå ut efter det, men dom ville att jag skulle hänga med på konserten också, och det fanns tydligen biljetter kvar. Så vi får se hur mkt dom kostar :)

Nu ska jag forstätta stryka kläder ;)

Längtar efter Örebro massor faktiskt. Är inne i en sån period nu, där jag verkligen saknar allt och alla därhemma haha :P Så det är tur att jag har fullt upp med jobb och folk som kommer hit och hälsar på. Marie kommer imorrn :) Har planerat att åka hem om 2-3 veckor iaf :)

Ha det bra allihopaaaaa! Pusss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback