Värm mig.

Hej hej :)

Ruggig kallt var det ute idag. Brr. Vantar, mössa och hela köret på :)
Har tilloch med mina benvärmare på mig haha ;)

Imorrn kommer min kära vän Sebbe och hälsar på mig =D
Ska bli riktigt kul, sen ska vi ut på kvällen efter Gwen Stefani Konserten, och sätta oss på nån resturang. Hans syster följer med också, alltid trevligt :)

Jag längtar som en galning till fredag, när jag ska möta mamma på centralen :)) Blir nog en rolig helg, får se vad vi hittar på för skojj!

Nej nu måste jag nog sätta på mig en tjocktröjja och ta nåt varmt att dricka. Fryser ihjäl ju =/

jaja, ha det gött!Pusss
Postat av: Mamma

Hm, vad sägs om att sova hela lördan och halva söndan? Skoja bara! Chokladprovning på Nordiska skulle nog få mig att gå upp tidigt, eller hur? Nu blev jag sugen på nåt sött, har bara sirap hemma, brr! Ses snart, kram mamma!

2007-10-10 @ 22:25:20
Postat av: bellooo

Nej sova kan man göra i graven! Vi ska göra allt och lite till :) Ses imorrn kraaam

2007-10-11 @ 15:01:15
URL: http://belloo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback