Det regnar här i Stockholm idaaaag...

Puh, jag har nyss varit ute och powerwalkat runt Djurgården, svettigt var det, men bra!=)

Igår åkte Marie hem, tråkigt men men..Stoffe kommer hit så fort han kan =)
Tills dess är det bara att jobba på, ska på anställningsintervju på måndag, ett kvälls och helg jobb, och det verkar ganska lovande. Ska på snabbutbildning på onsdag och torsdag kväll där.

Så nästa vecka blir ganska fullt upp, men det är ganska skönt.

Aja, nu ska jag vila, hälla i mig en liter vatten och sen städa hemma =/


Pratade med min gumma igår i tel, saknar dig så mycket Rani men nästnästa helg, då ses vi =D

Bye =)

Postat av: Rani

naaww snuttan! saknar dig med massor! Puss Puss

2007-09-09 @ 23:26:26
URL: http://ranir.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback