Godmorgon =)

Fredag, så sköönt =)
Har en ganska soft dag, lite tvätt, strykning och sen hämta Anna 12.15. =)

Längtar så himla mycket till nästa vecka, Christoffer kommer på onsdag om inte hans föräldrar kommer från Usa på fredagen, för då måste han åka och hämta dom på flygplatsen. Men förhoppningsvis kommer dom på söndagen =) Och då kan han vara hos mig några dagar. Men annars åker jag till honom veckan efter ändå. <3

Ikväll ska jag och Marie till Södermalmskyrkan och kolla läget, Marie känner några som går där så det blir nog trevligt. Träffa lite "ungdomar" ;)

Skönt med helg, jag har inte sovit ut nån helg typ sen jag flyttade hit. Imorrn blir det inte heller sovmorgon fö då ska Marie med bussen tidigt. Men på söndag ska jag sova heela dagen!

Läste förresten att det var ett storbråk i Vivalla igår med hundratals personer inblandande och tjugo poliser tillbringade två timmar med att få bråket under kontroll. Usch =/ Har folk inget bätre för sig än att bråka liksom?

Aja,Ta hand om er =)

Pussss/Bellooo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback