Jag älskar Christoffer <3

Gaaah jag saknar verkligen Stoffe. Det tär verkligen på en att ha distansförhållande. Ni ska vara glada och tacksamma ni som har era pojkvänner/flickvänner nära er.
Men älskar man varandra och är beredde att kämpa, då funkar det =)
Precis när jag skulle sova igår, kände jag mig lite nere för att jag saknade alla, då ringde Christoffer och sa att han verkligen saknade mig och älskade mig. Vilken tajming va ;)

Marie ska iaf stanna till helgen, det e kul =D
Sen får vi se när Stoffe kommer.:)


Det är för övrigt en strålande höstdag idag :) Jättefint är det ute! Ska nog gå till nån park med Anna sen när jag har hämtat henne.
Det ösregnade igår när vi gick hem igår från dagis, inte kul!

Dags för käk,
Puss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback