Kan jag få bli frisk tack?

Suck, den här envisa förkylningen släpper aldrig =/
Jag mår riktigt kasst idag, kunde inte sova förrän runt 2-3 för halsen gjorde så ont, plus att jag hade dunkande huvudvärk.
Mår lite bättre nu, jag tänker iallafall sova på tåget ikväll, det är en sak som är säker.

Vägde mig nyss, och jag har gått ner 2 kilo sen i måndags, ganska bra tycker jag! Har sammanlagt gått ner 4 kilo sen jag var hemma sist =D
Men jag har verkligen kämpt, har inte druckit en enda klunk coca cola på ca 2 veckor, och jag LOVAR det är riktigt grymt för att vara mig, som tidigare köpte cola varje dag.
Har inte ätit bröd,smör,pasta,godis,chips, ingenting. Bara nyttiga saker =) Plus mina promenader varje dag, som jag tyvärr har fått skippa senaste dagarna för jag har haft så ont i halsen och kroppen.
Men så fort jag är ordentligt frisk så är jag igång igen ;)

Men i helgen blir det ju lite onyttigt, tårta, tacos och lite annat mums, men det får man ju unna sig ibland.

Igår var jag och fikade med Maria, skönt att snacka med en gammal örebroare =D Hon jobbar på tidningen ELLE, så hon gav mig några nummer, bla det senaste, som jag hade tänkt köpa idag. Där sparade jag 44.50, haha ^^ :) Hon har stenkoll på alla kläder, allt mode och sånt, rätt kul :)

Nu ska jag gå och ta en huvudväkstablett, en kopp te och proppa i mig halstabletter.
Bye :)

Christoffer <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback