Lördag :)

Det är riktigt härligt att vara tillbaka i Örebro igen :)
Planen var att jag skulle gått ut igår men min röst är totalt borta och jag e dunderförkyld så jag skippade det, och var hemma med familjen istället.
Tog dock en sväng med Sebbe i bilen, vi drog till BK och käkade lite :)

Idag blev det såklart stan med mamma och syskonen. Träffade på Rikky, haha han sprang fram och omfamnade mig, kände mig verkligen saknad :P
Det visade sig att han precis flyttat till Stockholm också =D Så vi ska ses och gå på bio nästa vecka.

Ikväll blir det tjejkväll hos Rani, ska bli jättekul =D


Först födelsedagskalas hos mamma dock, typ 15 pers kommer, puh.


Christoffer, Älskar dig SÅ mycket <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback