Regn =/

Vaknade upp till en gråmulen himmel och duggregn idag. Får hoppas att det inte börjar ösa ner som häromdagen, jag och Anna var som två dränkta katter när vi kom hem då.

Igår hade jag en riktigt trevlig dag, när jag slutade så mötte jag Marie som hade varit i stan, och vi tog sällskap hem. Vi vilade oss en stund, jag vet inte vad det var med mig men jag var helt slut i kroppen igår. Hade ätit dåligt så det var väl det, så vi beslöt oss att gå till pizzerian i närheten av mig.
Men jag fick inte i mig pizzan heller, mådde bara jätteilla så fort jag skulle ta en tugga. Kanske håller på att bli sjuk, men jag hoppas verkligen inte det.
Mår illa nu också, kan inte äta nånting =/

Jaja, får hoppas det går över.
Ikväll jobbar jag till ca 19.00, mamman i familjen ska på Kick Off med sitt jobb och pappan är i Österrike eller vad det var, på affärsresa men skulle komma hem så fort kan kunde.

Haha, Marie höll på att bli tokig på mig och Christoffer igår när vi pratade i telefon:

Jag - Jag ska sova nu älskling så vi får höras imorrn då
Han - Okej älskling. Jag älskar dig
Jag- Jag älskar dig också
Han- Jag älskar dig
Jag - Jag älskar dig också
Han- Jag älskar dig mer
Jag - Nej jag älskar dig mer
Han- Jag kommer alltid älska dig mer än vad du säger
Jag - Okej, vi älskar varandra lika mycket
Han - Nej jag älskar dig mer
Och så fortsatte det en stund... ;)
Man får faktisk vara lite barnslig när man är kär :P

Nu ska jag sortera lite tvätt, kul va.

Puss Puss
Postat av: Marie

LITE barnslig??? det där var ganska så jättemycket barnsligt ju ;)hehe

2007-09-08 @ 18:32:28
URL: http://www.marielux.blogspot.com
Postat av: bellooo

hahahaha äsch vänta du bara tills du blir jäättekär ;)

2007-09-09 @ 11:57:44
URL: http://belloo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback