Saknar Örebroo =P

Yes, Äntligen börjar jag bli frisk :) Jag är stolt över mig själv att jag inte var hemma nån dag från jobbet, men man är ju inte dödssjuk för att man är förkyld, även om det känns så ibland. Men men, jag tog mig igenom det ;)
Kan iallafall prata som folk nu, nästan.

På tal om nåt roligare, Marie kom igår =D Vi gick till pizzerian på hörnet och åt en "American sallad" efter att jag hade slutat,den salladen är sjukt god ;) Vi tog det bara lungt på kvällen, hade en liten nostalgitripp och tittade på En prinsessas dagbok haha :P
Det var helt omöjligt att sova, kändes som att jag skulle hosta ihjäl mig. Som tur var kunde Christoffer inte heller sova så vi pratade ett tag, han är så gullig så det finns inte. <3 Snaaart kommer han, slutet av veckan =D Han ska fixa med sin lägenhet i Sthlm och lite sånt också :)

Ikväll är det återigen Desperate Housewifes =D I love it!

Måste bara säga att min helg i örebro va riktigt kul, som vanligt :) Lördagskvällen spenderades tillsamans med Rani och Fia, en film,godis, chips och cola. Kan det bli bättre?Nej =D Efter det kom Karwan och Amir och hämtade mig och vi åkte till Kumla och glodde på film och jag käkade ännu mer chips. Som vanligt när man är med dom skrattar man så man knappt kan stå upp. Så himla sköna människor :)

Aja, dags att göra lite nytta!Puss Puss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback