Seeegt

Idag är det en underbar höstdag ute. Lite småkyligt, strålande sol och lite gula löv här och där. Det är ju inte riktigt höst än kanske men det börjar bli iaf, det tycker jag är så mysigt =)

Vad händer idag då? Inte för mycket, eftersom jag är förkyld och trött. Men jag ska gå och handla, sen hämta Anna på dagis och sen några timmar senare hämta Nils och hans kompis på fritids.
När jag ser alla barnen och personalen på deras fritids och skola får det mig att sakna jobbet därhemma ibland.
Men, man kan inte stanna på ett ställe hela livet, man måste blicka framåt.
Fast jag hoppas jag får jobba där nån gång igen i framtiden, för jag trivdes verkligen =)



Jag är så himla trött idag, kunde inte sova inatt. Pratade med Christoffer till kl 12, han var så glad över sitt körkort hihi. Det är hur bra som helst att han har fått det, nu kan vi ses mycket oftare :) Sen har han till 99% fått jobb i Stockholm =) Hans syster har fått jobb på Bolibompa förresten haha. Grymt ju =D

 Sen ialla fall, efter det låg jag och vred och vände på mig i flera timmar (kändes det som iaf). Hatar såna nätter, när det bara inte går att sova. 
Hade ont i halsen också. Usch synd om mig. :P


Nu ska jag fixa lite te och sen gå iväg till Sabis och handla mat.

Bye!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback