Stureplan, here we come!

Weeeeiii Christoffer kommer hit, antingen nu i helgen eller nästa onsdag =D
Fett kul, saknar honom jättemycket. <3

Nu har jag Marie här ett tag, så då går dagarna fort =) vi låg och pratade till typ halv två inatt, och gud vad vi garvade, speciellt när vi pratade om Barcelonaresan. haha, vi kommer aldrig glömma den resan.

Ikväll ska vi till Stureplan på hemligt uppdrag ;) Hoppas allt går bra bara, håller tummarna!



Just ja, glömde ju berätta att jag stog bakom Markus Fagervall igår på Åhlens :P Jag tänkte knacka honom på axlen och säga " Erik är mycket bättre än du", men jag hejdade mig.
Luktade gott gjorde han iaf, kan ha varit Lacoste ;P

Dags för lunch nu, Goodbye!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback