Tänk efter lite

Nu har jag bevisat för mig själv och för andra att jag faktiskt har blivit starkare som person. Trodde inte det, men mina erfarenheter har verkligen stärkt mitt inre, och det är jag så glad för.

Det gäller att se saker ur rätt perspektiv. Folk förlorar familjemedlemmar i flygolyckor, cancer m.m.
Och vi gnäller på att det är kallt ute, vi vill hellre ha sommar, det är inget bra på tv...Självklart är jag likadan, försöker inte framställa mig själv som nån ängel här.
Men jag har börjat tänka mer på andra, och på vad lidande egentligen, verkligen är.
Klart att man inte är på topp jämt, man måste få klaga lite och ha dåliga dagar. Bara man uppskattar det man har sen.


Jag är iallafall jätteglad och tacksam för att jag har ett toppenjobb i Stockholm, som jag trivs med, en fin gratis lägenhet, en familj i Örebro som ringer mig nästan dagligen för att höra hur jag mår, UNDERBARA vänner, speciellt Rani, som jag har pratat mycket med på sistonde, och det har verkligen hjälpt när det har känts lite tungt.
Jag älskar dig så mycket och det är skönt att vi vet att vi alltid finns här för varandra.

Och Christoffer, jag älskar dig också <3 För alltid

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback