Tillbaka till verkligheten...

Jaha, då var helgen i Örebro nästan slut då. Den har varit riktigt bra, i fredags var det förfest hemma hos Sebbe, tillsamans med Rani och My, sen blev det självklart Frimis =D Där hade vi grymt kul med Karwan och Amir, haha. Oj vad dom blev ägda ;)

Igår tog jag, mamma och syrran en sväng till Marieberg och sen på kvällen satt jag och Carro på O´learys och snackade lite skit :)

Va hemma på kvällen, käkade kräftor och massa annat gott :)


Nu ska jag åka hem om ca 2,5 timmar, känns både roligt och tråkigt. Nu dröjer det ett tag innan man kommer hem igen, men men imorrn kommer Marie och stannar hos mig några dagar =D


Det var så sjukt kul att träffa Rani och Sebbe i fredags, det blev ett riktigt kramkalas <3

Ha det gött, Puss <3

Christoffer, i love you <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback