Träningsvärk =/

Japp, då var det onsdag igen då. Önskar iofs att det vore nästa onsdag för då skulle Christoffer vara här och jag skulle snart åka till Örebro ;)
Men men, man får ta en dag i taget.
Idag är en speciell dag för min älsklig <3 Håller tummarna!!

Förresten, så var det ju Final i ANTM igår och min favorit, Miss "cha cha" Jaslene vann =) Hon var ju grymmast, hade snyggast kropp och rätt inställning. Så det va ju kul att nån man gillade vann någon gång ;) Jag är helt fast i det programmet, hehe ^^..
Ikväll börjar ju Top Model Stockholm, men det är ju så drygt och inte alls lika kul att titta på.
Men kl 21 sitter man väl där och glor iallafall..:P

Har träningsvärk i både armar och ben, dels för att jag har gått ut och gått varje dag den senaste tiden, ca 1 timme i snabbt tempo och sen har jag verkligen tränat armarna, nu kan jag knappt röra mig :P
Men det är ju bra att det känns =)

Ta hand om er, ska gå och handla nu.
Kram
Postat av: H

träningsvärk är skönt :D

2007-09-12 @ 11:55:08
URL: http://apriilhimlen.blogg.se
Postat av: belloo

Nej :P Varenda ben i min kropp gör ont ;)

2007-09-12 @ 12:04:56
URL: http://belloo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback