Tv - tisdag

Japp, ikväll börjar Desperate Housewifes =D Som jag har längtat!! Och så är det ju Idol också, det kan man ju bara inte missa. Så jag ser fram emot en lugn och skön tv kväll.

Anna är sjuk så jag är hemma med henne, hon hade jättehög feber igår, lilla gumman =/ Hon är mycket bättre idag men lika bra att vara hemma och vila upp sig ändå.
Min förkylning är iallafall över nu, har bara lite ont i halsen, men jag dricker te hela dagarna så det blir nog bra med det snart ;)

På torsdag ska jag fika med Maria efter jobbet, ska bli nice =)
Och på fredag bär det av till örebroooooo =D Ska bli riktigt kul, tänk att det redan har gått tre veckor sen jag var där sist. Helt gaalet.
Saknar mamma, Victoria och Willam nåt enormt, så det ska bli mysigt att träffa dom <3

Saknar dig hur mycket som helst också Christoffer <3<3

Puss!
Postat av: Rani

mig då???!!! :P haha

2007-09-18 @ 15:15:51
URL: http://ranir.blogg.se
Postat av: bellooo

SJÄLVKLART dig också!!!<3<3 det behöver inte sägas ;) Älskar dig, tack för pratstuden imorse!

2007-09-19 @ 10:11:51
URL: http://belloo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback