You are my everything.

Uppdatering: Forftarande förkyld =/ Men det går mot rätt håll!
Christoffer säger att jag ska dricka ljummen svartvinbärssaft, det är tydligen jättebra, jag undrar jag..men får väl prova iallafall så det blir tyst på honom.

Han ringde och väckte mig halv 9 imorse, precis när jag sov som skönast. Men att vakna upp till en röst som säger "Hej min underbara älskling, jag saknar dig", är ju inte fel direkt <3

Nu ska jag gå och handla lite, har precis strykit lite tvätt och plockat lite.
Kl 14 är det dags att hämta Anna på dagis också.

Ikväll blir det antingen en ensam tvkväll, eller så kommer en kompis över o kollar film. Får se hur trött ja är.
På tisdag kommer Marie tillbaka =) Och älsklingen kommer så fort han kan, bara jobbet som hindrar honom men nästa helg har han iaf bokat biljett, så blire inte nu i helgen så iallafall nästa :)
Bio, middag och massa annat är planerat, ska bli så mysigt!

Nej nu har jag inte tid att sitta här längre, Ha det göttans.
Pusss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback