Snart dags...

Bussen hem till Stockholm går 19.20. 2,5 timmar på en buss det är inte alltför kul alltså...man är alltid lite små nere när bussen åker ut från centralstationen i Örebro, men det brukar gå över när jag kommer hem till min lägenhet :)

Ska snart upp på stan och träffa M. Har verkligen saknat honom, och nu dröjer det två veckor innan vi ses igen =/ Men men sånt är livet. Vi ska sätta oss i solen nånstans och ha det lite mysigt :)

Nu ska jag ta och skaka liv i mamma som ligger och sover bakom mig, vill faktiskt ha lite quality time med henne innan jag drar!


Puss och kram.


 

Postat av: Marie

Saaaaknar dej!!!!! Tror jag ska flytta till Sthlm snart igen :P Bort från den här skitstaden.. Hatar Örebro, hatar Alex, hatar allt just nu!!! Måste ha lite miljöombyte...

2008-04-29 @ 18:17:59
Postat av: bellooo

Ja men vi ses nästa helg :D:D saknar dig som en tok! Kramar

2008-05-10 @ 17:27:13
URL: http://belloo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback