Stockholm i mitt hjärta

Allra, allra sista dagen på semestern idag. Är jättetrött, vaknade vid 10, gick upp och åt och satte mig vid datorn en stund.
Har plockat undan lite hos mamma, jag har nog bidragit en stor del till stökigheten här hehe. Sen somnade jag framför Våra bästa år, eftersom det är så fruktansvärt tråkigt.
Helt otroligt, nån dåligare gjord serie får man leta efter.

Imorrn bitti tar jag tåget hem till Stockholm igen, en ny höst börjar. Känns helt otrolig på ett sätt, kom på att igår att då var det exakt ett år sedan dom ringde från Sthlm och sa att jag hade fått jobbet :)

Trivs forfarande lika bra, om inte bättre. Har verkligen saknat barnen i sommar, men har pratat i telefonen med dom då och då.



Nu ska jag sätta på lite bra musik och sätta igång med muffins som jag lovade mamma.


Ciao!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback