Alone

Hej!
Äntligen funkar internet! Höll på att gå under där ett tag men för mig själv kan jag erkänna att det var ganska skönt utan det..
Men en kväll som denna är det skönt att ha det, när David är i Dalarna och jag sitter här ensam. Väldigt ovant..men ska passa på att lägga mig tidigt och verkligen breda ut mig i sängen och få min skönhetssömn.
Snart fredag igen..hur är det möjligt?var ju nyss i Örebro..ska dit nästa helg igen, längtar massor för mamma hämtar katterna på fredag :D riktigt söta var dom, och keliga och mysiga <3 Nya tillskott i familjen alltså!

Nu ska jag titta färdigt på Grey och sen ta mig nåt att äta och sen sortera tvätten.

Kramis
Postat av: Hjärtat

Finns ingen finare än dig. älskar dig. puss

2008-12-07 @ 16:56:58
Postat av: Rani

Du har blivit utmanad på min blogg gumman! :)

2008-12-07 @ 23:16:54
URL: http://hastvarning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback