Bästa julklappen!

Hej!
Längesedan man var inne här men jag har varit så oinspirerad att ens slå på datorn....
Vad händer här då? Jobbar sista dagarna innan julledigheten som börjar den 22 dec. Har en jobbig hosta som jag har dragits med några dagar men jag hoppas den går över snart.

Fick min julklapp av David igår förresten! Det var två biljetter till Peter Jöbacks julkonsert i Globen på torsdag =D Så jag ska ta med min Sandra, David jobbar ju tyvärr. Så Sandra och jag ska ha det mysigt på torsdag kväll, på parkett och allting ;) Underbart!

Nu ska jag sprinag till Seven Eleven och köpa nåt att dricka

Puss
Postat av: Rani

Åh gulligull då...

2008-12-17 @ 18:32:09
Postat av: belloo

Japp. Älskar ju Peter jöback :D

2008-12-17 @ 19:01:34
URL: http://belloo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback