Julmat och packning.

God kväll, nu har jag precis kommit in, var på Ica Karlaplan och handlade lite julmat till ikväll :) David slutar vid 21 så jag har inte så bråttom att börja fixa med det än.
Måste börja packa nu också, nu är det ju en hel del mer saker man ska ha med sig eftersom jag blir borta över hela jul och nyår, med undantag av 2 dagar då jag ska jobba.

Mådde inte alls bra idag upptäckte jag när jag gick till Fältan för att julhandla lite. Hann med en julklapp och sedan blev jag helt svimfärdig och yr så jag gick snabbt hem igen och somnade till 18 tiden. Men nu känns det bättre iaf.
Lyssnar på Peter Jöbacks julskiva och plockar lite, ska försöka få i mig nåt i magen också.

Ha det bra så länge, kramar

Postat av: Marielle

Har du lust att svara på dagens kluring och ha chansen att vinna julklappar till ett värde av hundratals kronor? :-)

2008-12-21 @ 19:22:12
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback