Julmust och pepparkakor :)

Hej! Har precis kommit hem, är helt slut i benen. Men det har varit en bra dag, A var visserligen sjuk men vi hade det mysigt ändå, hon var så söt för hon hade på sig tomteluva,tomtebyxor men ingen tröja..och sen låg hon nerbäddad under sitt varma täcke :) Vi kollade på film och läste mest hela dagen.
På eftermiddagen hämtade vi hennes storebror på fritids och medan han var på simskola så gick vi runt på stan lite, tog en liten fika och mötte Sandra och Elin en snabbis och gick en sväng med dom också.

Har precis varit på Fältan och handlat lite mat och annat som behövdes, och nu ligger jag i sängen med ett glas julmust, pepparkakor och en skål med chips :)
Ska packa lite sen så jag slipper göra det imorrn bitti som jag brukar..Jobbar inte så länge imorrn, slutar antagligen runt 13 tiden, så då beger jag mig till Örebro :)

Nu ska jag fortsätta att göra ingenting!
Puss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback