Sorry!

Förlååt, jag vet att när man har en blogg så måste man uppdatera minst en gång om dagen, helst flera..men dels har datorn krånglat och dels har jag faktiskt inte haft lust under julen, ville bara vara med familjen och ta det lungt.

Hade iallafall en jättebra jul, var med släkten och familjen på julafton och på juldagen satte jag mig på tåget till Dalarna för att hälsa på David, som var där över julen, och hans familj och släkt :) Det var jättetrevligt, vi åt julmat och och på kvällen gick vi till en fest hos Davids kompis, det var meningen att vi skulle ut men jag var ju dunderförkyld och mådde inte alls bra så kvällen slutade med pizza och kvällsprat i köket tillsamans med Davids syster och morbror. Inte fel det heller!
Postat av: Anonym

http://tavlingsdags.blogg.se/2008/december/vinn-presentkort-manga-vinnare.html#comment



grym tävling, där hela 10 stycken vinner varsitt presentkort på 500:-, hittils har alla tävlande vunnit då det bara är en som uppfyllt tävlingskraven ;)

2008-12-30 @ 00:23:28
Postat av: Mickan

fin blogg :)

2008-12-30 @ 17:16:12
URL: http://mickanflickans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback