Dagens

Idag är det redan onsdag, vilket betyder att jag om inte alltför länge ska ta tåget tillbaka till huvudstaden.Men jag är glad att jag fick en vecka här hemma i Örebro, man hinner med så mycket mer än vad man gör på en helg.

Igår kväll var jag, Rani , Fia och en kille från deras jobb och käkade på Subway, riktigt trevligt. Sedan följde jag med Rani hem ett tag, hjälpte henne med hårfärgning och lekte med hennes sööta små råttor. Jag vet vad ni tänker, jag tänkte själv inte ens röra dom när jag såg dom första gången.

Men likförbaskat så slutade kvällen med att jag hade dom i håret, i famnen , på ryggen, ja överallt. Dom är faktiskt jättegulliga, som små möss ungefär :)


Skulle ju ha träffat Karwan igår, men efter lite strul ( vi vet fortfarande inte vems fel det var) så gick det inte. Men vi tar det ikväll istället. Jag har verkligen saknat den grabben!

Nu ska jag ta en dusch och sen ringa och väcka Rani.

Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback