Söndag

Jag förstår inte varför helgen ska gå så fort, det är alltid samma sak. Tur att det kommer fler ;)
Igår hämtade Sebbe mig och vi åkte hem till honom och satt och pratade och åt godis, sen fick jag mina preseter från Thailand :) Ett par jättegrymma Dior solglasögon och ett jättefint Lacoste linne ( han vet att jag äälskar lacoste). Tack vännen <3
Sen åkte vi hem till Elin, åt lite ost och kex och drack lite vin, sen bar det av till MM baren, det var Karaoke kväll, och det är ju alltid lika roligt haha :)
Hade inte tänkt stanna så länge men jag hade jätteroligt och vips så var klockan 2 och jag sa hej då till dom andra och gick och mötte Alan, vi åt på BK och sen skjutsade han hem mig.

Idag är en riktigt chill dag, var ute på Marieberg nyss med mamma, victoria och william, snart blir det middag och sen senare i eftermiddag åker jag och Alan hem igen till storstaden :)


Ta hand om er!Puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback