Blablabla

Det känns som om alla jobbar utom jag..och Rani =) Men det är rätt skönt att vara ledig och hemma ensam hos mamma några dagar =P

Vad gjorde jag igår då? Just ja, träffade Stefan på kvällen och pratade lite, det var trevligt :) Sen var planen att jag skulle hem till Rani och kolla på film men jag kom inte hem förrän vid 22.30 så vi tar det idag istället.


Hon och jag ska åka iväg till Vivalla också och hälsa på en gammal "vän". Är faktiskt nervös, vet inte riktigt hur det är med henne..och det var flera år sedan vi sågs. Men det går nog bra. Sen som sagt blir det tjejkväll hos Rani, ska sova där. Eller tjejkväll, råttorna och Samson är ju män, haha.

Nu ska jag ta en stor kopp te och lägga mig i mammas stora säng och titta på Oprah ;)

Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback