Sommar och sol

Godmorgon! Sitter och funderar på om jag ska packa lite tills jag åker hem till Stockholm ikväll..Jag hatar verkligen att packa, det är ångestframkallande. vet inte varför men det är så himla tråkigt och jobbigt..Men det måste ju göras. Sen får jag belöna mig med att gå ut och lägga mig i solen :)


Den här helgen har varit den bästa helgen på riktigt länge...har umgåtts med Rani varje dag, vi gick och handlade i fredags och bunkrade upp med godis,kakor,chips, vattenmelon och coca cola och hade en skön dag i solen. På kvällen knallade vi iväg till min lägenhet i Varberga och satt och lyssnade på musik och snackade tillsamans med Adde, Haben, Sebbe,Sourie och Dejvid. Vi hade planerat att åka till krogen men sen ringde min Mahyar och vi bestämde att träffas och prata lite och reda ut allt. Det gick bra faktiskt, kändes skönt att prata i lugn och ro för en gångs skull :)

Men efter att han hade åkt hem så insåg vi att vi hade missat sista bussen, så vi ringde till Khalat och han kom och hämtade oss och vi åkte hem till han och käkade hamburgare och chokladkakor haha ;D

Igår var jag, mamma och Rani på bio och såg "Brudens bäste man". Helt okej film, men jag är inte riktigt lika kär som mamma och Rani som satt och dreglade över McDreamy...


                                                                                              

                                                                              

Trevlig söndag!Puss

Postat av: Rani

åt vi hamburgare och chokladkakor???!!!!

2008-06-12 @ 22:21:07
URL: http://ranir.blogg.se/
Postat av: Bellooo

haha jaaa nörd, det gjorde vi. Det var så....gott....

2008-06-25 @ 13:31:15
URL: http://belloo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback