The Happening

Söndag morgon...Ingen sovmorgon fick man idag, sover i syrrans rum och hennes och Williams kompisar kom vid 9.30 och då var friden slut kan man säga.
Meen det är ju snart semester =D

Igår var jag hos Sebbe och käkade smörgåstårta, så himla gott..han fyllde 20 år i tisdags så vi firade han lite i efterskott. Det var jag, Rani, Dennis, Simon, Pirre, Sebbe och Anna och det var jättetrevligt.
Sen skulle jag på bio så jag mötte Affe på stan vid 21 tiden och vi gick och köpte godis och dricka innan bion började. Vi såg "The happening", ganska läskig men på ett annorlunda sätt. Den handlade om ett konstigt naturfenomen, ett "gift" som spreds genom vinden  fick folk att vilja ta livet av sig. Ungefär. en del scary scener, usch haha :P


Idag ska jag hem till Sthlm, saknar faktiskt stan =) Rani följer med några dagar, så vi tar bussen 19.20 och sen hämtar Torun oss på Cityterminalen ikväll. Snällis <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback