Grattis Ryssland!

Jag tyckte faktiskt Rysslands låt  var jättebra så jag klagar inte på vinnaren..men jag fattar inte vad som hände med Charlotte? Hon var ju grym..
Men Björn var ju charmigast .."Hola Belgrad" Haha för skön...!


Blev lungt ikväll, hemma med familjen..men ska ut en sväng strax och träffa killen :)

Igår stog jag och Rani i årets längsta kö, på Klaras. Helt sjukt och jag är inte den som ger upp i första taget men där tog det till och med stopp för mig. Så vi gick iväg till Frimis istället, beredda att det skulle vara folktomt där..men till vår stora glädje var det jättemycket folk :D Så vi hade kul där istället och efter en nattpizza efteråt fick vi skjuts hem av vår snälla Khalat :)


Imorrn bär det av till Stockholm, åker antagligen bil imorrn så det ska bli skönt.


Nej nu har jag inte tid med er längre, puss puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback