Måndag

Fett skumt väder idag..kallt, men soligt..sen ösregn. Jaja bara jag får lite sol så jag glad.

Min helg var jättebra,i fredags var jag hemma hos Anna i Haninge..vi spelade lite spel och lyssnade på musik och sen tvingade hon med mig till den lokala krogen. Vilket var en bra ide,för jag hade jättekul och folket var verkligen trevliga :)
I lördags jobbade jag och på kvällen ringde min älskade Sandra och var på besök i Stockholm. Så jag sov några timmar, och gjorde mig sen iordning och vi gick till Kickis och dansade så att väggarna skakade :)                                                                   
stupade dödstrött i säng och sov hela söndagen, riktigt skönt.

 Hur ser veckan ut då? Jobba, stan med Elina, träffa Anna och åka till Örebro i helgen :)

Saknar Rani,Sebbe och Elin såå mycket <3

Och såklart familjen men det behöver inte sägas :)

Nu ska jag ta en varm dusch för jag fryser som en galning. Puss
Postat av: Rani

:) saknar dig med massor gumman! Skynda dig hem! puss puss

2008-05-20 @ 11:08:38
URL: http://ranir.blogg.se
Postat av: Mammis

Utgår ifrån att du saknar OSS mest och först! Hur som helst, kan du och Sebbe följa med mig in i helvetestunneln, dvs. biltvätten i helgen nån gång?

2008-05-21 @ 18:07:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback