Våren är här!

Ja, eller det är nästam som att sommaren är här faktiskt. Man blir på så otroligt mycket bättre humör när det är sol ute.
Nu är det lördag kväll nästan och jag sitter fortfarande i samma kläder som jag sov i..dvs tshirt och shorts. Jag kommer nog inte mycket längre idag ;) Borde verkligen gå ut lite men nej jag känner fakitiskt bara för att ligga här.
Har inte somnat förrän runt 2-3 varenda natt hela veckan, så jag har mycket sömn att ta igen, känner att kroppen är ganska slut.

Kollade på Råttatouille igår med en kompis, Ibland måste man få vara barn igen, eller hur? Men jag var ju så trött så jag orkade ändå inte se hela,så vi får se klart den en annan dag..

Blir antagligen Gröna Lund imorrn, grymt kul! :D

Nu ska jag ta mig en iskall cola och rätta till kudden =P

Puss och kram!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback