1 november!

Hej! Blev lite sent idag, vi vaknade vi 11-tiden och satte på senaste dvdn med Johan Glans. Jäklar vad den killen är rolig!! Jag skrattade så jag nästan ramlade ur sängen =D
En bra början på dagen att se något roligt :)

Igår kväll blev det ingen skräckfilm (david vågade inte), utan vi tittade först på Get smart, riktigt rolig och sen på Shan Atchis nya dvd " Blattefierad". Riktigt rolig den också..dock inte riiiktigt lika bra som Svenska 2. Men nästan.

Idag vet jag inte riktigt vad som händer, vi är ju bjudna på fest ikväll men Davids syster fyller ju år imorrn så vi kanske ska dit istället idag. Vi får se..

Nästa helg ska jag till Örebro, där blir det inte något lugn och ro, för mamma och barnen flyttar ju till en ny lägenhet. Jag har inte ens sett den så det ska bli spännande!

Nu ska vi fixa lite frukost :)

Kram

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback