24 november 1985

Hej!
Jösses vad snö det är ute idag..det har snöat precis hela dagen, att gå ut med barnvagnen var ju inte ens att tänka på.
Så det blev en inne dag med film, lera, läsa böcker, busa m.m =)

Dom är otroligt gulliga, min familj som jag jobbar hos. Fick en presentförpacking med Hugo Boss, som innehöll parfymen Deep Red + body lotion och duschcreme, ett presentkort på 500 kr på Hm och ett par superfina örhängen! Ett paket från varje barn <3

Känns lite konstigt att inte vara hos familjen på sin födelsedag, men dom ringde och sjöng så fint iaf ;) ska ju dit i helgen, det blir mysigt.
Har verkligen blivit glad idag, trodde inte så många skulle höra av sig..har bytt telefonnummer hit och dit, tappat kontakten med många men jag har fått drösvis med sms och telefonsamtal =D Sånt gör mig så himla glad!

Jaja, nu ska jag inte sitta här längre, ska städa lite hemma, tända lite ljus och snart kommer David hem :) Vi skulle gått ut och ätit idag men båda är krassliga så vi tar det senare i veckan.

Kramar
Postat av: vickan

grattis i efterskott gumman! Jag har juh inte ditt nr :( Kram

2008-11-25 @ 17:15:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback