Förkyld =(

Hej!
Nu har jag dragit med en halvförkylning i ca en vecka, men den har inte inte riktigt brutit ut. Hemskt irriterande..nu är det i alla fall värre, ont som sjutton i halsen och hosta har jag =( Jaja...jag häller i mig te med honung och klär mig varmt så det ska nog gå över hoppas jag.

Fick fina presenter av älsklingen igår, en jättefin ljusstake som passar superbra på bordet, en mössa, en klänning,en ny jacka (grå superfin kappa), och nya jeans =))

Längtar jättemycket till helgen när jag ska till Örebro, ska bli så kul att träffa Rani,Anna, Marie, pappa, Linn, famor och familjen =) massa gott blir det att äta också ;)

Nej nu ska jag sova och vila ordentligt så jag orkar jobba imorrn

Kram

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback