Heeelg!

Vaknade upp idag med knappt nån röst alls, samma för David. Vi var som två slagna hjältar, rosslade och snöt oss varannan sekund. Men jag njöt iallafall av att jag fick sovmorgon till typ halv elva tiden, eller jag vaknade ju vid halv nio när han skulle till jobbet..tänkte precis somna om när jag bad han titta ut om det var snö.
 - Kom! sa han så jag gick till fönstret och det var heeelt vitt ute :D och snön bara vräker ner just nu. Så himla mysigt!

Igår blev det tacos och Idol, orkade inte gå ut nånstans så vi tog det bara lungt.

Nu ska jag snart jobba, till 5 tiden. Ska stanna kvar och äta middag där också, blir visst oxfilé, mums.

Nej, nu måste jag diska och sen ta en snabbdusch.

Ha en bra dag! Puss

  Min gård :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback