Kaffe gör mig lugn

Hej!
Sitter och tittar på The Hills, äter en smörgås och dricker kaffe =) Har en tvättmaskin som rullar också..och disk som väntar..kommer bli en kul kväll ;)

Idag har det varit en bra dag..Jobbade som vanligt och hann med en sushi med Sandra också. Hon filmade mig när jag försökte äta med pinnar..hon hade knappt tid att äta själv för att jag var så himla faschinerande. Kul att man kan roa nån!Men denna gången åt jag upp all sushi med pinnar ( förra gången gav jag upp och bad om en gaffel:P)

Fredag imorrn då! Efter jobbet tar jag mitt pick och pack och åker till Sandra. Ska sova där och vi ska ha lite tjejkväll som bara vi kan..räkor, musik, vin m.m =)

Ha en bra kväll, Puss 

            Sandra provar våran magmaskin.

Postat av: sandra

haha ja ser ut som en gammal stel tant

2008-11-13 @ 22:00:17
URL: http://dii.blogg.se/
Postat av: belloo

Du är ju en gammal stel tant =)

2008-11-15 @ 12:47:39
URL: http://belloo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback