Myskväll hos Sandii

Hej.
Ska strax gå och lägga mig, är jättetrött för jag kunde inte sova inatt alls, bara några timmar =/

Har haft en bra dag, jobbade och sen tog jag pendeln till Märsta där Sandra bor, vi tittade på Bonde söker fru, tycker det var mycket passande eftersom hennes karl bor i Norrland. Koppling: Norrland = Bonde (enligt mig),
Hade en fight med hennes hund också, men den vann jag ganska lätt eftersom Billy väger ca 50 gram eller nåt och är som en vit liten hårtuss =) David mötte mig på centralen för Sandra och jag hade tittat på Efterlyst så jag vågade inte åka hem ensam.

Jag gick osminkad till jobbet idag. Det gör jag inte om..varenda människa har kommenterat detta faktum. Men bäst var ändå Annas kommentar " Har du inga ögon idag"? Jag skrattade så jag grät..

Nu blir det sängen!
Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback