Örebro

Hej! Har inte kunnat blogga på några dagar, mitt internet har krånglat. Men nu är iallafall David och jag i Örebro, vi ska åka hem om ca en timme.
Nya lägenheten är jättemysig, Davad hjälpte mamma att koppla in datorn, stereon och skruva ihop hennes säng, sen satte vi även upp gardiner och tavlor

Helgen har varit jättebra, i fredags kväll när jag kom så åt vi tacos och jag fick lite presenter, igår kom Anna, rani och Marie på besök och fikade lite och på kvällen kom pappa, Linn & Peter och farmor. Sen blev det pizza på kvällen när gästerna hade gått.

En lyckad helg helt enkelt!
Idag var på på Marieberg och shoppade lite och nu ska vi strax äta god lax, mums :)


Ha det bra! Kram

Postat av: Rani

KUL! Alla andra får stor bokstav på sina namn utom jag :(. (hihi ;))

2008-12-01 @ 14:57:02
URL: http://ranir.blogg.se/
Postat av: belloo

Men gud ;P förlåt Rani. love u

2008-12-03 @ 19:04:05
URL: http://belloo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback