Torsdag kväll

Sitter och tittar på Hells Kitchen. Fy sjutton alltså, skulle aldrig klara av att vara med där. Antingen skulle jag käfta emot eller så skulle jag bryta ihop och börja gråta.
Men det är ganska underhållade att titta på =)

Är jättetrött idag, har börjat tidigare än vanligt denna veckan och inte sovit bra heller. Så gissa pm det ska bli skönt med helg. UNDERBART!

På måndag ska jag och David äta middag på Patricia eftersom jag fyller år :) Fick ju presentkort där med posten. Sen nästa helg åker jag hem till Örebro och då ska familjen och släkten fira mig där, det blir mysigt. Har inte ens sett lägenheten sen mamma och dom flyttade in.

Nu ska jag ta en dusch och sen fixa nåt litet att äta.
Puss


                  

Lite bilder från Junibacken, jag och Anna var där i tisdags. Jag blev lika rädd för den där spindeln som henne :)

Postat av: Rani

Som hon gumman. Lika rädd som HON, inte henne :p Ska vi göra en deal? jag får låna en av dina gamla mobbar så fixar jag en snygg design här på bloggen till dig? Vad tycks? Puss

2008-11-21 @ 13:05:12
URL: http://ranir.blogg.se/
Postat av: belloo

hmm jasså har jag sagt att jag är missnöjd med min design?:P jo men problemet är att en del av dom är låsta till telenor..ska kolla med david ikväll. call me!

2008-11-21 @ 17:11:22
URL: http://belloo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback