Äntligen fredag!

       

     
                                                     


   Hej! Gud vad skönt att vara ledig nästan hela dagen :) Kan man passa på att städa och sen går lite i affärer =)
   Ska till älsklingens jobb sen, eventuellt ska vi äta lunch om han har tid.
   
   Förresten, fick ett presentkort på en två- rätters middag på resturangen/nattklubben Patricia när jag fyller år =) Det kom hemskickat, jag vet inte varför men jag tackar och tar emot. Blir nog jättemysigt!

   Nu ska jag äta min hemgjorda grekiska sallad och titta lite på The Hills.
   Imorrn blir det fest med Sandra,älsklingen och annat folk hemma hos Stina, kul!
   Life is good!



   Trevlig helg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback