Förkyld och ont i halsen =/

Blää. Hatar att ha ont i halsen, huvudet och näsan och hela köret när man är förkyld. Jobbar ju bara imorrn och sedan fredag förmiddag, så jag får väl vila i helgen.

På söndag ska vi till Dalarna för Davids syster fyller 18 så det blir nog trevligt =) Annars blir det nog lungt, är inne i en period nu när jag är så himla trött hela tiden..men det är väl så på hösten kanske.

Älsklingen va så söt igår, vi låg och pratade ett tag, det var riktigt skönt. Att prata lite seriöst och bara att höra honom säga hur mycket han tycker om mig, det gör mig så glad. Känner mig som världens lyckligaste när han ligger och håller om mig och säger att jag gör honom till en bättre människa och att han älskar allting med mig. Det är underbart <3

Ha en fortsatt bra dag, kramar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback