Gladast i Örebro?

Ja, gladast i Örebro är nog min lillebror William. Jag hade med mig en mobil igår,som var från David till William. Jisses vad glad han blev, han smsar, lyssnar på låtar ringer och terroriserar folk var och varannan minut. hihi. han är så gullig.

Han skickade ett sms till mig och skrev " du är jete snäll" <3


Idag blev en rätt lugn dag, åkte med mamma och ungarna till Annikas nyöppnade café och fikade lite. Jättefint var det :) Sen blev det en snabbis på stan och sen hem och äta.

Pratade med David nyss, det enda han gör är att spela när han är i Dalarna och hälsar på. Till 5.30 imorse spelade han och Erik tvspel. Helt galet ju! Och dom sitter fortfarande där och gör samma sak..fattar inte att man inte tröttnar, för så kul kan det inte vara även om jag också kan tycka det är kul att spela ibland. Men det får ju finnas gränser.

Nu ska det ätas chips och titta på tv.

Bye bye


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback