Godmorgon!

Hej! har precis gjort mig iordning och hade lite tid över nu på morgonen, så himla skönt att inte stressa. Hoppas det inte är lika kallt ute idag som igår, för jag tänkte ha min favorit oversize tröja , leggings  + stövlar.


Sista dagen att jobba innan helgen..=) eller ska jobba en stund imorrn men bara på förmiddagen tror jag.
Nu ska jag ta mig en macka och kolla klart på Top Model.
Förresten har jag namnsdag idag, (fick jag veta när mamma ringde imorse och sa grattis). Så Grattis till moi


                                                                                    
                                                                            Sandra och älskling på T-banan :)


Ha en bra dag, Kram

Postat av: sandra

vad söta vi är!

2008-10-30 @ 18:04:42
URL: http://dii.blogg.se/
Postat av: belloo

Jag veet. Bra bild! =)

2008-10-30 @ 18:25:11
URL: http://belloo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback