Godmorgon!

Torsdag idag..igen! Helt sjukt vad veckorna går fort..men inte mig emot för nästa månad fyller jag år =) och sen är det snart jul..jag vet att ingen längtar och att alla vill ha sommar och bla bla..men JAG längtar som en galning. Alla som känner mig vet att jag älskar vintern :)

Idag är det ganska lungt på jobbet, men i eftermiddag ska jag ta Anna till hennes dans inne i stan och Nils till hans simning. och sen är David ledig idag så det kanske blir en fika med han på stan senare också.

Snart helg också, denna blir nog rätt lugn, ska iaf jobba på lördag kväll seb vet jag inte vad som händer mer.

Ha en bra dag! Puss

Postat av: Mamma

Hej hopp! Nu har William och jag precis varit på plastparty och jag köpte en matlåda till innebandydan! Coolt va? Som du förstår åkte han inte till R idag och en mindre dispyt ägde rum utanför musikskolan! Lisa svans var med och sa nervöst åt oss att inte bråka och då sa jag åt henne att inte lägga sig i och då tyckte hon att jag var otrevlig! Då har hon inte sett mig otrevlig! Hon är tydligen väldigt konflikträdd eftersom hon var blivit misshandlad! Hur som helst sa jag åt Richard att bete sig vuxet och säga till William att det var okej att han åkte hem och vad gör den förvuxne tonåringen då? han blir skitsur, vänder på klacken och går!

Pratade med Rolle i morse och han sa att han tyckte att jag skulle låta William vara hemma! Kändes bra! Nu ska jag sova, puss och kram, mamma!

2008-10-09 @ 21:28:20
URL: http://belloo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback