Hemma

Sitter i sängen och dricker cola, jag och David var på Biljard palatset på Söder ikväll med Gabbe och Josefin. Jättetrevliga människor! Hade jätteroligt, kul med ett annat par man kan umgås med, annars har ju jag och David inga gemensamma vänner direkt. Dom bor nästan grannar med oss också, så det är ju kanon.
Hon höll nästan på att svimma när jag sa att jag hade Sex and the City filmen hemma haha =)

Just ja, lovade David att blogga om hans "Sex and the city:aktiga "fånga en taxi bedrift".  När vi skulle hem igår natt från stan så skulle han testa om det fungerade att bara vissla på en taxi. Sagt och gjort, han busvisslade och genast kom en taxi och tvärstannade framför oss :) Gud vad stolt han var ;)

Nu ska jag sova. Imorrn blir det en fika med Josefina på stan, sen träna och efter det ska vi eventuellt träffa Gabbe och Josefin.

God Natt.
Postat av: Helt gratis!

Vill du också få ett presentkort på h&m eller gina tricot HELT gratis? :)

Enkelt bli medlem bara



http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=652


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback