Näringsrik middag!

Hej! Är så seg idag att jag inte orkar fixa nån mat..det får bli en stor skål med nudlar, det funkar det också :)
Jag hade fel, det var kallare idag än igår, och till råga på det började det regna just när Anna och jag gick av bussen på stan..suck.
Men nu sitter jag iaf inne i min sköna säng, tittar på våran härliga 50 tums tv med ett gosigt täcke på mig, medans regnet smattrar på fönstret. Mysigt!
David har precis slutat så han kommer nog snart :)

Köpte lite hårprodukter idag, mitt håt blir så slitet på hösten när det är kallt och rått ute. Så det behövdes!

Imorrn jobbar jag som sagt ca 2 timmar, sen leedig. Blir nog en tur på stan kanske =)
                                                                              

Puss Puss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback