Saknar mamma <3

Det känns som att det var jättelängesen som jag var i Örebro nu. Eller det var väl ett par veckor sedan men ändå..ska iallafall hem nästa helg :) Ska bli riktigt mysigt, har planerat en riktig hemmahelg. Äta massa, kolla på film, umgås..såna saker ;) Man saknar sina nära mer eller mindre i olika perioder, just nu är jag inne i en "sakna mycket" period, hehe.

Håller på att tvätta just nu, sen måste jag in till stan och besöka 3butiken på Sveavägen, och äntligen få mitt nya nummer. Älskar min underbara nya telefon så det ska bli nice :)

Just ja, har ju inte berättat att jag och David var på NHL hockey i Globen i söndags kväll. Pittsburgh - Ottawa. Grymt var det! Vi fick tag på superbra platser i sista minuten :) Innan vi åkte så var David på Fältan och handlade, och kom hem med röda rosor och nya jättefina mockastävlar =D Gissa om jag blev glad!

Dags att återgå till tvätten och The Hills på tvn. Puss


Postat av: Rani

ska du bort nästa helg nu i alla fall?? :p

2008-10-08 @ 12:40:52
URL: http://ranir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback